PengikuT

Sunday, November 28, 2010

.:: SuNDaY is AhaD ::.

Holla...
sory for the long silent (mcm laa lame sgt)
bkn nye xnk menaip tp...aku taip jek aku delete...
idea ilang half way..
aku rs korunk pon xkesah aku hupdate ke x(aku pon xkesah)
Hmmm..my life is very miserable lately...
that's y blog ni d biarkn sepi...
t+ laak dgn pkerjaan research yg kene tukar tajok...
hadoooi!!mmg serabot laaa...
ssh gile nk cari journal...Dr.Anbu nk reference min 30 journal...
Huaaaaaaaaaaaa!!!!5 pon ssh nk dpt...gile kentang mnguji kehebatan...
Ni laaaa jadiknye bile last2 minit b'tukar lecturer...
proposal anta kt org len..FYP org len...
B***H pnye kolej...(mahapkn kekasaran sy)
Masalah result blom lg selesai smpai skang...
Aku benci mereka yg ckp b'belit2 putar alam ni...
They've mess up with the wrong cohort...
"Jes keep it to urself"
Ooooh mintak maaf laaa perkara itu xkn berlaku...
Seandainya(poyo gile) xde pape action bile ktorunk blk dr posting nnT...
sila laaah b'sedia nk jd pemes kt mesia...penoh soqkabaq ngn KPJ je jap ag...
We have the right to do dat!!!
ckp bek2 xmo dnga...korunk trime laaa itam putih dr ktorunk...

Pape pon yg t'jadi..idop perlu d teroskn...kn??kn??
Ari khamis lepas ktorunk b'gonjeng2 m'hiborkn at yg duka lg lara (adoooiih)
Sambil m'celebrate b'day kathy yg b'tukar 25th diz year...ko laaah si tua d antara kami..(mati aku klu kathy bc ni)
Kali ni kami b'tindak mulia dgn tidak m'baling telur n tepong (mcm last year)..
Family KTV mnjadi pilihan..tq shark sbb ade member card n hubungan intim dgn "akak2" pelayan d c2(cantek gile "abg2" pelayan itu)..ktorunk dpt bilik yg boley muat 30 org..gile besar!!!juge dpt bawe masok Domino's Pizza...


~** Ttbe aku lapar pizza..uhu

Kek d sponsor oleyh buah at kathy, incik hasdiki misjan...I loooiiike the kek very much...
Mgkin sbb len dr yg len...selalunye mkn kek krim..kali ni mkn kek aiskrim...


~** Yummy2!!


~** Ehem..ehem..

Aktiviti d blk karoke msT laaa melantak smbil melalak...
Kerana keterujaan mkn pizza dgn bnyk smpai merosak kn prestasi nyanyian Madah Berhelah aku..sompah ke laut..sbb nye aku semput (mcm laaa besh sgt ko nyanyi) HAHAHAHA..
First time..gatai tekak nyanyi lagu vokal thp dewa cm2...opening dh mcm Ziana Zain..smpai chorus...lu pk laaa sndiri...ahaaks2


~** Ni aku tlg shark jd back-up singer (rosak kn lagu org)
+
Saje posing walaupon xnyanyi



~** Ni baru yg sbenar2 nye (feeling t'bayek) klu mic d tgn-->>kaki tu wajib angkat!!HAHAHAHA (cissss!!)

Aku mls nk cite bape bnyk lagu aku rosak kn ari2..korunk msT mls nk tau...hehe
Pape pon..ENJOY!!!!lupe jap masalah...
aku rs aku nk g tido laaaaa...sok nk kene m'hadap kolej yg sengal lg...hoh!!


~** K.A.M.I (tnpa dakcik)


p/s :-

1) Nnti2 laaaa aku wat entry yg b'guna sket..msT korunk bosan lyn cite aku...hehe

No comments:

Post a Comment