PengikuT

Tuesday, November 2, 2010

.:: NeighbourhOod Story ::.

Bedah...hg nk tau dak??
Hoh apadia Senah??
Alaaaaa...ank si Joyah tu....
Yg Mana??
Alaaaaaaa....ank dia yg tu laaaaaaaa....

Tettttttttt!!Ooooh cukop laa tu cik Bedah n cik Senah Oooi..
P blk tgk umah hgpa tungging t'balik nun..
Amboih sonok dok anyam ketupat sambil cecah rendang dgg Joyah..(eeuuuuwww)
Aku bkn nye nk join mereka2 tu...
tidak same skali..jgn harap!!(ceewaaahh)
Lg pon aku nk cite pasal Joyah mane??kt umah aku ni ade laak jiran nm Joyah???
(hah..dia bwat dh..hehe)

Aku cume nk cite pasal jiran PAAAALLLIING dkt...yg jd peneman mak..
klu mak msk..msT mak bg depa sket..xpnah lupa laaaa...
Adat laaa kn..klu dh msk msT kena bg jiran sket...
Asal mak kluaq p sidai ken..depa pon mai laaa dok sembang2 ngn mak...
Mcm2 ceghita aku dngaq..tp sora mak ja t'lebey kuat aku dngaq...
Ank dia pon sebok laaaa mai dok main kt bakol ken mak aku...
dok keliti(phm ke??hehe) kt bakol tu...
Suke laaaa mak aku...gelak2 kn dia..
Klu mak dok kt sinki basoh pggan dia pon mai laaa dok kt tgkap tu...
Alaaaaa...ahli mesyuarat tgkap tu...
Sonok sgt laaaa mak aku...
Pujah bila blk skolah jaa msT ajak ank depa msk umah...
bisa laaaa...main je kijaan nya...
Kiranya ada jugak laaa teman sepermainan...
Eyh..aku dok pokpek2 ni..aku xgtau pon name diorunk kn??
Bek aku kenal kn jek skali kt korunk...
Haaaah nilah die jiran ktorunk...ahaaks2


~** Se-Family...


~** Mak n Apak @ GG n Tina.....


~** Anok yoo...B (sgkatan kpd Baby)....-->>Asek nk tgkap phone aku ms nk amek gmba..pdn muke gmba die cmni..kih3

Aaa'aah..meow2 laaa jiran ktorunk...sadis gle..
Aku xbape nk lyn sgt laa diorunk ni sbb I dont like kucin (phobia + trauma = mls mau cita)
Mak..ulan ngn pujah laaa jage mereka bg menatang mnyak yg ponoh...
Bile mak bukak je pntu..B akn pnjat mosquito net kt grill pintu tu tggi2..bile die jatoh ktorunk gelak kn beramai2 (ade gak laa hiboran.hohoih)
Klu abh ade Pujah xkn bawak msk B sbb abah gertak nk tggal kn B sekluarga kt pasar tani xpon Billion...(Now I know where I inherited the kitty hate's gene from..hehe)
Sng b'jiran dgn diorunk ni..xde nk kumpol dosa nganyam ketupat...
Klu bg mkn xpnah pon complain sedap ke x...kih3

Eh..Ok laaaa~** mau mndi n solat maghrib ni...chiow chinci...


p/s :-

1) Buat baik sesama jiran...jgn laaaa dok umpat keji yea??






No comments:

Post a Comment