PengikuT

Saturday, November 13, 2010

.:: Malaysian University Hindi Test ::.

~** Erk??korunk jgn riso..xkn wujud punyo MUHT tu kt mesia ni...aku rs klu ade laaa conpem Band 10 aku..ngaaaa~** ^_^

Motip utama aku cume nk cite sal MUET yg baru selesai siang td...tok tahu laaa aku ok ke x??I'll pray for the best..insyaAllah...
kali ni nk wat post pendek je sbb aku mls..aku nk nikmati malam sabtu aku yg sgt laa t'lebeyh bahgia..mcm 1st time jek aku jumpe ari sabtu (sengal ko tora)..
sambil telinga d hidangkn dgn hindi songs from THR ~** apekaaah DJ ni??klu x d sbbkn lagu die yg besh mls aku nk dnga...


~** Saje tayang Slip exam..(xtau motip)

Ape jek aku nk cite??blank pulaak haih!!
~** Ok..exm arini start kol 8am n aku mmg t'bayek bgn kol 7.30am...alarm m'jerit lemas bwh bantal mntak d off kn..sumpah aku ingt aku mmp..n dlm mmp tu aku dh off pon alarm...kih3
Teros capai towel!!(aku bc laa doa bgn tido..jgn riso)
Gedebush!!gedebush!!(mndi shower bunyi cm2 ke??) spantas yg mungkin..sbb aku bkn aci sgt klu dok dlm blk air tu..kang ade yg mndi 30min..
Dh laaa lmbat pas2 t'slh exm hall pulak...pdn muke aku yg lambat (mmpos aku klu mak bc ni..hehe)..tp bkn aku sorunk jek lmbat..mmg 1umah aku pg lmbt..diorunk relax jek dok bekpes kt umah td..apo laie??b'lari2 nek tgga g hall yg btol...ahaks

8.22am--start ler comprehension paper...ttbe aku rs b'pinar2..Ooooih??awat ngntok sgt ni??syaiton btol laaa..sumpah aku xpaham ape yg aku bc..xpe2!!tggu ko setan..aku bakar ko!!(bc ayt qursi 3x sapu muke) Haaaa!!pdn muke ko t'bakar...segar pon aku..baru laa boley jwb...tp aku mmg suke ngntok pon klu jwb compre..mmg dh jd habit klu jwb BI jek aku ngntok..kdg2 aku take a nap jap dlm 10min..(keji kn??hehe)9.52am..selesai laa 1 paper...

10.15am - kene jwb writing pulak..ni yg aku lemah ni..otak b'karat idea xmo kuar...30min ms aku gune nk siapkn report alaa2 reporter..DONE!!move on to the 2nd Q..hoh??of all the current issues that we have..why they want to ask about ARRANGED MARRIAGE??WTH??!!can it be practice in today's society??5min aku t'blur smbil meminta kerjasama otak mngeluarkn idea...eeeee!!sape yg bijak sgt wat soklan cmni??he/she must had been through the AM..saje jek nk tnye opinion ktorunk...selepas 1jam b'hempas pulas squeeze otak se-squeeze nye (gile bahse aku!!)..t'hasil laaa jugak 1 lai penoh..lantak laaa!!aku xtau laah ape aku merepek d c2..tp aku xbangkang keras2 aku dok ats pagar..kasi pros and cons...hantam saja!!jnji ade jugak karya aku...then the paper ended at 11.45am

12.30pm- we start with our listening paper...paper feveret aku..(cross finger)..aku plg mls nk m'dnga..tp seb bek aku dh train telinge aku smalam dnga lagu hindi (patut nye ko dnga ayt2 quran..adeh laaaa)Bengang jugak ms nk jwb2 awei2 tu..ade bunyi dengung2..b'dengung otak aku nk translate maklumat..yg En Azman laak asek slowkn radio xnk kasi dengung..abeh aku yg dok kt blakang sinun nk dnga ape???naseb bek repeat skali lg..klu x aku mmg btol2 mngamok (yelaaa tuu)..Adelaa a few question yg aku xdpt jwb..sbb nye t'khayal jap..sedar2 jek..aik??dh abeh dh??ulang kali ke-2 pon aku xdpt gak..last2 aku reka2 jek ikot sedap aku jnji related...ahaaaks2
We finish at 1pm..Yeaahhh2!!!TAMMAT~~**

We had our lunch at gerai Nc Aym Kg Jijan again!!.::sigh::. ikot major..uhuk2
Diz time I ate K.teow Sup yg dh tentu2 laa t'bayek!!korunk kene dtg cni n try cuz their dishes sgt laaa yummylicious dgn magkok yg maha BESAR!!!jenoh aku nk habehkn...
gmba xde pule..lupe sbb sedap sgt..hehe
n mahapkn aku kwn2 krn menidokn diri ats blakang dakcik semasa tayangan "Sorcerer's Apprentice" d mini hall kite td..xtahan sgt dh!!

~** Alamak!!aku tipoo korunk..kt ats nun aku kate nk type pendek jek..t'pjg laak..tp korunk mmg besh sbb korunk bace smpai abeh..HAHAHAHA

p/s :-

1) Pleaz pray for my success yaa buddies....

2) Ooooh..lusa dh nk melangkah ke last sem..gegel!!!pas ni kene lyn Research pulaak...tp aku akn cube sedaye upaye untok hupdate kn blog ni..uhuk


No comments:

Post a Comment