PengikuT

Wednesday, December 1, 2010

.:: MalaNg BOleYh d Bau ?? ::.

Oooohooooi...
ape sbenarnye yg aku nk merepek ni??
sket je nk merepek...pasal smalam...
aku mmg syg bangat sama ini kolej (cross finger laju2)
sunggoh!!!

Apekah at ini sakit kerna d ganggu d saat jam 0030??
Ttbe dnga loceng kebakaran...ada yg mule2 dnga..pas2 aku bukak pintu umah tgk sume2 tgh b'lari turon..ktorunk 2 pon kejot laaa knk2 tu bgn...
API!!!API!!API!!! (ok aku xde jerit cm2)
smpat lg tuh aku g sarong short (tidak mau t'lalu sexy)
sambar npon burok...purse??xamek pulak...ngaaaaa~**
Aku turon jek tgga nmpak bbrape org cameraman tgh snap2 gmba...
Hoh??sudah laaaa..apsal ade reporter laaak ni??smbil tgk kt diri sndiri...adoooiiih!!dh laaa pakai cmni...nk lari nek tukar baju ke??bile aku pusing jek nk nek tgga blk...
Ooo mak aih...lautan manusia tgh turon tgga..waaaah!!cmne aku nk redah arus ni??
Blasah jelaaaa...emergency kn??kire darurat laaaa tu...kire redha jelaa...

Bile dh smpai kt tmpat diorunk b'kumpol ttbe aku dnga sokseh2 bdk2 ni..."Eyh!!btol2 t'bakar laaa..cube tgk tuuu..." aku pon tgk ke arah yg d sokseh kn tu...
Aaa'aaah laaaa...umah kt tgkat 3 tgga 1 t'bakar laaaa...ade api n asap...
but...aik??awat asap die sket sgt???aku tgk jap keliling...
Apsal aku cm kenal jek reporter ni???Ekalaaa...cik Mat @ org IT dgn Obama (apentah nm btol..sbb rupe die cm Barrack Obama sbijik)...kt depan laaak ade Fairuz dgn Incik yg pendek2 (xtau name) muaaahahaha..org besar kolej gak...
Lorgh!!ni yg bwat gua angin ni...dh laaa pakai baju cmni...grrrr!!!!
At least inform laaa nk wat fire drill d mlm buta...xnk gtau bile pon konon2 nye suprise..jez hav the courtesy to tell..boley laaa nk ready pakai molek2 b'tudong bagai...

Tapi...bile aku pk kn blk....mcm mane klu btol2 t'bakar??
smpat ke ko nk pakai canteq2??
time tu dh xkesah lg dh ko pakai ape pon..xpakai pape pon naseb laaaa...ngaaa~**
Hmmm...baek kn sy b'fikiran positif sbentar???
naseb baek jugak laaaa aku xtido lg...klu x maunye aku sakit pale sbb bgn t'kejot...
Ape kate korunk lyn kn aje gmba2 yg aku snap2 mlm tu...
Cik bomba wat simulasi..timekaseyh laaaa krn m'ganggu tido kami..sunggoh!!kami sume xkesah...bwat laaaa selalu...ngaaaaa~**


~** kete bomba...


~** Api tmpat len...pancut air tempat len...cmno??hehe


~** ade yg cedera..ade yg tunjok skills CPR..(sori gmba xclear)

p/s :-

1) Takot klu selalu sgt wat fire drill kite akn wat xtau klu btol2 t'jadi kebakaran....

No comments:

Post a Comment