PengikuT

Wednesday, December 8, 2010

.:: Al-CinTaN - CinTun ::.



Tidak!!tidak!!!
aku bkn laaa tgh d lamun cinta...
korunk jgn laaa nk kutuk entry aku yg xde ketan dgn tajok...
(sket2 je ade)
aku xpakse korunk bace pon...

Nk share 1 bnde ngn korunk...
td aku dnga THR GEGAR~** segmen Al-cintan-cintun dgn DJ Nazz...
Ok korunk boley lempang diri sndiri...klu korunk rs sakit mmg btol laaa tu korunk xb'mmpi...aku pon xtau ape motip aku lyn bnde alaaah tu..1st time waaaa ckp lu....
Lagu2 die..masyaAllah!!rs cm nk muntah kn toffee butter bun yg aku mkn ms diner td...
(abeh sape soh ko laaayaan??)
sbb nye aku dh bosan dnga lagu dlm playlist sndiri...

Eyh??apedaaa aku melalut??Ok fokus...fokus....
Sbenanye aku nk cite sal ade sorunk caller ni yg sharing caring cite die...
kate jelaaa nm die Minah (nm rekaan aku) umor die 15thn...
die ckp die pnah b'cinta dgn sorunk mamat ni..die bahase kn adik..umor 19thn..bt then bile knal abang kpd adik ni die b'cinte laaaks dgn si abang yg b'umor 25thn...
pas2 ntah cmne die ckp pas ayh die mninggal..die "b'kwn" dgn adik ayah die...
Cop!!cop!!adik ayah die???WHAT???adik ayah die = pkcik @ apak sodara die laaaa...
"Ooooh mkne nye pcik awak??awk b'kwn mcm mane tu??" timekaseyh DJ Nazz sbb m'jwb k'terkejutan aku..Minah ckp kwn die yg soh "kwn" dgn pcik die.."kwn" dgn pcik lebeyh berkat..tambah kwn nye lg lalu di cite kn Minah...
HOUH???apehal berkat2 laaaak ni??(kate at aku)
DJ Nazz pon mcm pelik jugak...die tnye nape laaak kwn die ckp cm2??tp Minah xjwb..
sebaliknye beliau teros mnyatakan...yg sbenanye die nk smpaikn..jgn pecaya kn cinta lelaki..sbb nye lelaki sumenye BUAYA DARAT!!!
Aikkk???dok xdok kate sume laki buaya darat...apekene Minah ni???DJ Nazz lg laaaa pelik dr aku...smpai t'gelaaak laaa jap..."Nape awak ckp cm2 Minah??ape sbb nye??sape dlm cite awak yg awak kate buaya darat??"
Minah diam laaame...pas2 die ckp...si abang msk penjara ats sebab2 yg tertentu...pas2 die kmbali kpd adik...masalahnye die syg kn si abang...(sumpah aku ngn DJ Nazz xphm)
"Jd nape awk ckp sume laki Buaya Darat??msT ade sesuatu yg t'jd kn??" (bagos DJ Nazz..korek jgn xkorek)
"Saye pnah terlanjur dgn adik...ms tu umor sy 13thn...saye pon penah t'lanjor dgn abang "
Ooooh mak aih...pengakuan Minah bwat aku ngucap pjg..umor 13??aku ms tu men tepok tampar sepak terajang dgn bdk2 laki...die dh men terlanjur laaaks..."Skang umor awk 15thn??masih b'sekolah kn??sy nasehatkn awak blaja sunggoh2..fokus pd pelajaran...pasal kisah terlanjur awak tu sy harap awak b'taubat...bwatlaah azam baru untok thn baru ini.."
Timekaseyh DJ Nazz ats nasehat tersebot....

Waaaaaahhhhh!!!ape laaa nk jd remaja skang???
Ok laaaah...pk2 kn laaa yeah??
nk tido sudah...sok kije...waaaaah!!(malasnye)

p/s :-

1) mntak2 laaaa d jauhkan perkara2 tersebot dr ahli keluarga aku n org2 yg b'hampiran dgn aku...

No comments:

Post a Comment