PengikuT

Monday, July 19, 2010

.:: ApeHaL??!!! ::.

Cite d bwh mngandungi bhn bacaan 18thn ke ats..
sgala kitidak puas atian adelah tggjwb sndiri...
jgn kate aku xwarning laak...

**tit tit**(cm2 ke bunyi sms msk??)
ade sms msk....
dr 013468****...
"salam...nk b'knalan boley"
x layan sbb tgh sebok b'kije..

**tit tit**(dgn excited tgk npon..ingtkn abh sms)
no tu lg...
"keje mn skang??"
mls nk lyn jugak sbb xtau sape...

1month ago...
aku dpt sms dr no ni jugak...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

anon :- salam..nk b'knalan bley x??mastura kn??

aku :- eyh2..dh knal nk b'knalan lg..sape ni??(msT ade sape2 nk men2 ni)

anon :- dh de bf ke??

aku :- ade beza ke klu ade ngn xde??

anon :- klu dh ade xjd nk b'knalan

aku :- so??ade aku kesah??mmg xnk knal ngn ko pon...


pas2 die dh xsms dh smpai laaa smalam...
ttbe laaak muncol..ntah dr mane??


**tit tit** sms msk lg...
013468*** (ingtkn bedi..aku tgh stress dgn laptop ni..tgh tggu sms nk kn solusi)
"salam..nk knal boleyh??"
dh nape ko ni??
org xlyn tu makne nye xsuke laaaa!!!

aku :- nk ape lg ni??cube gtau sape..nk knal tp xknal kn diri..cmne??

anon :- btol ke xknal ni??

aku :- ingt aku ni ape??boley tau laak name stakat tgk phon no??mood tgh xbek ni..jgn nk men2 laak...(bengang dh ni..hehe)

anon :- z*** 007

aku :- oooh..kamu!!dh napenye men2 kn org ni??ingt sonok sgt ke??xsuke tau x??

anon :- saje ngusik..nape mood xbek??

aku:- adelaa sbbnye..APEHAL nye ni??

anon :- sj nk ajak sembang

aku:- hmmm...ape??

anon :-bis nk sembang ape??

aku :- eyh?awk sms kite tnye kite nk smbang ape??bkn kite yg sms awk dlu...mn laaa kite tau(dh rs cm mls nk lyn)

anon :- erm..sal sains kewanitaan..awak kn bakal doc..msT bnyk tau...

aku (bile laak aku bakal doc??lantak laa) :- apenye nk tau??klu kite boley jwb kite jwb

anon :- cmne period t'jd??

aku :- (pjg lebar trgkn..mls cite cni)

anon :- oooo cm2??abeh nape slalu cepat marah??

aku :- bla..bla..blaaa..hormon

anon :- cmne laaak proses wat ank??

aku (eyh??lebeyh laak beliau ni..tp mmndgkn aku xpnah nk lokek ilmu..lyn je) :- ape ms skolah dlu xblaja sains ke??(mule merepek sal p'senyawaan ovum ngn sperm..tp aku gune istilah "telur" ppn =ovum [kang xphm laak]

anon :- kt skolah dlu slalu ponteng klas sains...hmm..telur ape??telur aym??

aku (hangin laaak aku ngn mamat ni) :- klu telur ayam..xde nye mak kite branak...awak msT lahir kuar dr telur aym...(adik aku pon xbengap cmni!!![geram]

anon :- oooo..abeh cmne prosesnye???..

aku :- (bebel2 sal ovum+sperm=zygot>>embryo>>fetus>>bb)

anon :- cmne prosesnye???

aku (dh nape beliau ni??) :- blaa..bla..intercourse..bla..bla..zakar..vagina...

anon :- malu laaa...awk pggil kitenye tu zakar??xpaham lg..cmne yeah???

aku (saba jelaaa..rs cm nk ngamok dh) :- td die yg nk tau..skang malu laaak...(cube trg skali lg dlm bhse mudah)

anon :- vagina tu ape???

aku :- ppn pnye laaa!!! (geram aku..xb'tapis dh ckp)

anon :- klaka laa pggil cm2...

aku :- itu istilah science laaaa...(dh mule rs mls nk lyn)

anon :- cmne msk kn???


THAT"S IT!!!!ni bkn nye xtau..tp saje2 wat xtau..SANGAP!!!
xrply dh sms beliau konon2 nye ttdo...sbb sbenanye aku ckp kt die aku dh ngntok..nk keje pg laak tu..

**tit tit **
anon :- eyh dh ttdo??
lantak ko!!sbb aku dh mls lyn...
aku xske org amek ksempatan ats keterbukaan aku...
I'm open minded...
b'tempat laaa wey...
ni dh mcm org SANGAP!!mmg aku xkn lyn...dpt beza org yg xtau n yg tau...
klu dh tnye soklan bodo2 cm2 mmg sah laaa!!!
aku b'niat baek nk share pngetahuan...
tp lebey sudah...bye2 laa jwbnye
mntak maap laa aku xkn reply msj ko dh pasni..
no ko pon dh d seranai itam (skema laak) kn..


p/s :-


1) slh org laaa ko nk men2!!!ni tora laaa....

2) sila jgn amek kesempatan lg...i could sense that..

3) I x curang ngn U kn yunk??hehe :p

No comments:

Post a Comment