PengikuT

Tuesday, September 15, 2009

~** I miss U baDLy (,d_d,) ...

Ttbe je t'ingtkn arwah tok njang...xtau nape???
smalam ms b'buka ttbe je b'cite pasal tok njang..
cmne boley start??aku pon dh xingt...
Mak pon bukak cite dlu2..kenangan die ms kecik..
mak kate walaupon mulot die jahat(ckp lepas laa) tp at baik..
Haaa!!baru t'ingt(isk,kaco daa)..mule2 borak sal m.long ita..
tokcik ina..then msk cite tok njang...
Mak kate tok njang pmpuan sedey..
pas toknjang laki dh mninggal xde sape pon yg dtg umah die...
Klu dlu..asal pg KL je wajib g umah die..
sape yg xpg klu die dpt tau...mmg nk kene bambu!!
Bak kate tok man "hgPa p KL maksure report kt pghulu KL"
Aku ing ag ms kt SSP dlu..die slalu visit..
ade skali aku tgh prac band dlm blk muzik..
lgsonG xdnga announcement...
die blah je..tggal pesan kt announcer..huhu
bile aku tepon..tadah tlinge jelaaa dnga die bebel..
once die pnah amek aku overnite kt umah die..
dtg pnye awal..kbetolan senior pggil sbb dorm bnyk dimerit (miss skul pulak)
klam kabut aku..msk kete:-

toknjang: awat hg lama sgt??bkn nya pakai make up pon aku tgk!!
aku : err..senior pggil td..
toknjang : hg tunjok kt aku senior mana yg pggil 2??aku nk jmpa dia..
aku : (alamak) errr..kkak xingt pulak yg mn 1..(hahahahaha..lantak laa)

Mak ckp die mmg besh..antara adik bradik die yg plg kaya...
sbb die pegawai tggi TUDM..pas retire die keje ngn MAS pulak..
bkn calang2 pegawai..boley repair engine kpl trbang lg 2..
ms kecik2 mak pg umah die msT die bg mkn mcm2..
ms 1st time KFC d prkenalkn..mak kate klu pg msT die beli..
tok aku xmkn ayam..so,die belikn mash potato ngn coslaw..
tp tok xmo mkn gak.."die kate bnda apa pelik2 bg aku mkn ni"..(hahahahaa)

Klu pg umah die msT ade je die nk bg...
dlm adik bradik..di plg syg mak..
die ajar mak nek basikal..
almaklum laaa org kayaa..mmpu laa nk beli basikal..
ank2 die pon xkdekut..sume bek2..
mak kate klu pg umah die msT asek bukak tutup fridge..
almaklum laaa zaman dlu...mn mmpu nk beli..
tp uma die je yg ade fridge..
toknjang pompuan laaak bwat aiskrim bg mak mkn...
Mmg sgt besh kn??

Hmm..skang dh xde lg dnga rioh suara die bile ade knduri..
xde lg telor bgkus yg sedap...
xde lg pg umah die...
hampir mnitis air mate t'ingtkn die...
Smoga roh nye d tmpatkn d kalangn org2 y b'iman.....
al-fatihah~**aameeeen!!!


" Hilang Tumboh Patah B'ganT "
p/s : yg tumboh xsame dan yg patah xdpt d ganti...

No comments:

Post a Comment