PengikuT

Saturday, January 1, 2011

.:: SaTusaTusaTusaTU (1111) ::.



2010 meninggalkan kita dgn 1001 macam kisah suka dan duka...
walau apa pon yg berlaku..
yg telah berlalu biarkan berlalu..
kini kita semua telah menapak dan melangkah ke tahun yg baru..
azam yg baru??Oooh azam yg lalu amat sdeket yg t'laksana (very pathetic)
So,azam thn ni adelaah melaksanakn ape yg blom t'laksana..^_^

~**1111..
cantek kn??satu..satu..satu lg..dan satu lagi...
I shall say today is a very special day to all..
ramai yg mngambil kesempatan di hari yg istimewa ini untok mndiri kn umah tgga...
jenoh laaa perot msg2 nk m'hadam nc mnyak ntah bape bnyk umah arini???
aku??mgkin perot b'rehat arini krn hnye mnjadikn choc daim sbagai santapan(again!!u'r very pathetic)
Ape pon yg mnjadi sntapan arini pleaz take a gud care of urself (nasehat kpd diri..hoho)

Pd hari ini juga negara kita d gemparkn dengan berita kehilangan slh seorunk ank seni iaitu Faizal Yusop pd jam 1345 waktu tempatan (gaya mcm dok OberC)..Faizal yg juga merupakan bekas suami kpd pnyanyi Siti Nordiana atau lebeyh d kenali sbg Nana disahkn meniggal dunia di Pusrawi tgh ari td lepas collapse di blk air umah beliau di Sentul pg td..kematian beliau d sbbkn oleyh slh satu saluran d jantong yg t'sumbat...Arwah akn d kebumikn d perkuburan Islam Tmn Muda, Batu Cave awal pg esok...
Allahyarham telah bnyk mnyumbang dlm mewarnai dunia seni tanah air kita...


Al-Fatihah~**

Ok wipe ur tears away...
Yg patah tumbuh hilang berganti..itu kate org...hari ini d serata dunia turot mnyambot dan meraikan kehadiran "org" baru di dunia yg penoh sengketa (WOW)..welcome to the world my dear!!mcm very eery scary jek...HAHAHA
Harapnye dgn kelahiran ini dpt melahirkn dan memberi sinar baru kpd dunia...

Waaarrrgghh!!ape aku meraban kt ats tu??
korunk lyn jelaa yeah??
Yg pastinya thn ni akn merubah segala2 nya...Insyaallah..
Umor pon bakal meningkat setahun lg..hoohhmaiigod!!maks mcm xcaye je noks...
naseb baek laaa maks masih mude belia..kih3 (sila mahapkn beliau)
Thn ni jugak aku bakal menukarkan status diri...
Yeayh..spt yg sume sedia maklum..
mmg ramai d kalangan sahabat2 handai sepupu sepapat yg mmg dh conpem2 akn b'tukar status..ni bkn status main2 mcm kt fb tu "Si Fulan change from single to married"..
korunk xperlu laa nk p attack wall fb or sms npon aku b'tanye kn bile dan bile tarikh nye status diri ini akn b'tukar...sbb nye aku nk bgtau laaa ni..hehe
Insyaallah by the Month of May or June...(xsure lg)
Waaargh..seriously xsabar2 to wait for that day..
Dup dap dup dap..b'debar jantungku~**ewwaahhh!!ihik ihik
I'm going to say bye2 to my student life and hai2 to working life...
ade yg rs kecewa ke dgn kenyataan aku tu??
sudah2 laaa tu b'angan2 nk mkn nc mnyak den..
klu nk sgt mkn nnT aku soh tok aku masak kn..(aku xreT) kih3

Bt siyesly I've to arrange my schedule btol2..
cuz I've to mark each of my frenz wedding day in d calendar..
kenyang laa aku thn ni mkn free aje..hehe
Jimat duit..boley laa saving nk tour around the world..Fuuhh!!mntak2 laaa b'jaye..klu x kene soh Tn JD sponsor sket (sket je ok??)ihik (mmg pon)abaahhh.........~~**hehe..^_^

Ok laaaah..nk p lyn cite hisdustan kt tv laaaks...hehe
Pape Pon HePi New YeaR!!!!!

p/s :-


~** That's rite!!rabbit year..It's my year (ikot kalendar cina)


No comments:

Post a Comment